Kategorie
blog

7 porad dotyczących korzystania z Instagram dla Firm

Instagram ma ponad miliard aktywnych użytkowników miesięcznie, mniej konkurencji i bardziej zaangażowanych odbiorców niż inni giganci mediów społecznościowych, takich jak Facebook czy Twitter.

Najnowszy wpis: Najpopularniejsze hasztagi na Instagramie 2020 r

Daje to firmom możliwość promowania swoich produktów wśród bardziej ukierunkowanych i zainteresowanych odbiorców bez wydawania ogromnej kwoty na płatne reklamy. A ponieważ interfejs API Instagram pozwala użytkownikom publikować zdjęcia lub filmy na profilu biznesowym Instagram przy użyciu platformy innej firmy (takiej jak Sendible), to sprawia, że marki mogą jeszcze łatwiej korzystać ze wszystkich ofert Instagram. 

Niezależnie od tego, czy Twoja strategia wymaga aktualizacji, czy też jesteś nowicjuszem w tej sieci mediów społecznościowych, te siedem wskazówek, jak korzystać z Instagrama w biznesie, jest niezwykle przydatne.

Siedem wskazówek, jak opanować Instagram dla biznesu

1. Pokaż, co robisz w twórczy sposób

Skoncentruj się na dostarczonym rozwiązaniu, a nie na sprzedawanych produktach. Na Instagramie bardzo ważne jest, aby dodawać wartość swoim klientom i ładnie wyglądać. Nigdy nie lekceważ faktu, że Twoim najważniejszym atutem (i upadkiem) w tej sieci mediów społecznościowych jest treść wizualna.

Jeśli Twoja firma jest zorientowana na usługi, skoncentruj się na przedstawieniu procesu świadczenia usługi. Pokaż kulturę swojej firmy, podziel się swoją misją ze światem lub po prostu podziel się wskazówkami i poradnikami. Dowiedz się jak wypromować swoją firmę przez instagrama. Istnieje wiele różnych formatów, z których możesz skorzystać, aby to zrobić na Instagramie – możliwe jest przesyłanie zdjęć, krótkich filmów (podobnych do GIF-ów, zwanych bumerangami) i filmów o długości do jednej minuty.

Wypróbuj historie na Instagramie

Historie na Instagramie mają format pokazu slajdów i są dostępne tylko przez 24 godziny (choć można je dodawać do profilu jako wyróżnienia, wyświetlane w profilu nawet po zniknięciu oryginalnej Historii). Ta funkcja jest bezpośrednim konkurentem do historii Snapchata i jest stale rozwijana przez Instagram.

Oto niektóre zalety korzystania z Instagram Stories dla marek:

  1. Historie są w widocznym miejscu na górze linii czasu obserwujących tuż pod logo Instagram.
  2. Można ich używać do przechwytywania zakulisowych treści, które nie muszą być tak wysokiej jakości jak zwykłe posty.
  3. Historie ułatwiają eksperymentowanie z różnymi typami treści, w tym zdjęciami, krótkimi filmami, Bumerangiem (obraz podobny do GIF-a), filmem nakręconym wstecz (Rewind) i wideo na żywo .
  4. Tagowanie innych kont, np. @Instagram w Stories, jest idealne dla współpracowników i influencerów .
  5. Zabawne dodatki, takie jak filtry twarzy , tekst i naklejki, pomagają edytować zdjęcia w podróży.
  6. Wyszukiwanie hashtagów i lokalizacji  sprawia, że są one łatwiejsze do odkrycia.
  7. Wszystkie dodane zdjęcia i filmy będą odtwarzane w kolejności, w jakiej zostały dodane, i możesz dodać tyle, ile chcesz. 
  8. Reklamy z Instagram Stories stały się dostępne dla wszystkich firm na całym świecie w marcu 2017 r . Możesz ich użyć, aby kierować reklamy do nowych odbiorców i dodawać wezwania do działania do swoich kolaży, co może być szczególnie przydatne w promocjach. Zapoznaj się z najlepszym przewodnikiem Single Grain dotyczącym uruchamiania reklam  na Instagram Stories, aby uzyskać pełny przewodnik krok po kroku dotyczący tworzenia pierwszego.

Pamiętaj, że Historie są dostępne tylko w aplikacji mobilnej i możliwe jest wysyłanie historii z Instagrama jako bezpośredniej wiadomości (DM). Korzystanie z mediów społecznościowych Historie zdecydowanie nabierają tempa i prawie każda marka może znaleźć ciekawy i angażujący sposób na uczestnictwo.

Wypróbuj IGTV

Instagram IGTV to funkcja umożliwiająca użytkownikom przesyłanie na platformę długich filmów. Filmy IGTV są dłuższe, co daje wiele możliwości tworzenia zabawnych, świeżych i angażujących treści wideo dla marki Twojej lub Twoich klientów .

Oto niektóre zalety korzystania z Instagram Stories dla marek:

  1. Filmy IGTV mogą trwać od 60 sekund do godziny, pozostawiając dużo miejsca na kreatywność.
  2. Karta „Obserwowanie” w IGTV umożliwia fanom łatwy dostęp do nowych treści. Obserwujący otrzymają również powiadomienie, że opublikujesz coś nowego.
  3. IGTV działa jako dodatkowa platforma do prezentacji treści wideo, co oznacza, że jest bardziej prawdopodobne, że zostanie wyświetlony.
  4. Filmy IGTV można włączyć do kanału informacyjnego z jednominutowymi podglądami, zwiększając zasięg i wykrywalność.
  5. Użytkownicy Instagrama mogą dodawać komentarze do filmów IGTV, które będą widoczne dla innych, a także je polubić, zapewniając cenny dowód społecznościowy. 
https://koupitedpilulky.com/genericka-levitra-bez-predpisu.html

Popularność filmów w długim formacie rośnie, więc teraz jest dobry czas na rozpoczęcie eksperymentów!


Planujesz swoje media społecznościowe na 2020 rok? Nie przegap kluczowych dat, sprawdź nasz bezpłatny kalendarz w mediach społecznościowych, aby upewnić się, że jesteś na bieżąco z trendami.


2. Utwórz zwycięski profil

Jako firma prawdopodobnie robisz wiele rzeczy i oferujesz jeszcze więcej rozwiązań. Nie daj się pochłonąć dopasowaniu tego wszystkiego do 150 znaków. Skoncentruj się na najważniejszym USP lub kolejnej wielkiej rzeczy – imprezie, promocji lub premierze produktu.
Świetny przykład Instagram Bio autorstwa Content Marketing Institute.

Ponieważ jedyny klikalny link znajduje się w sekcji Bio (bezpośrednio pod Twoim imieniem), nawykaj go często aktualizować. Szkoda, że większość marek używa go tylko do linków do swoich stron internetowych, ponieważ może zrobić o wiele więcej. Pomyśl, rejestrując zdarzenia, pobierając aplikacje, a nawet kupując.

Instagram uruchomił również swoje profile biznesowe na Instagramie i płatne reklamy. Profil biznesowy dodaje numer telefonu do Twojej biografii i zapewnia dostęp do obszernych danych analitycznych, które w innym przypadku nie byłyby dostępne, chyba że używasz narzędzia mediów społecznościowych.

Przeczytaj nasz blog o tym, jak założyć konto na Instagramie dla biznesu, w którym przedstawiamy instrukcje krok po kroku i kluczowe elementy, które należy wziąć pod uwagę, zarządzając Instagramem dla innych firm.

3. Weź je za kulisy

Klienci mają naturalną ciekawość, skąd pochodzą ich produkty, i możesz używać Instagram, aby pokazać im cały ich cykl życia. Jest to szczególnie istotne w przypadku firm, które sprzedają produkty przyjazne dla środowiska lub FairTrade. Obrazy źródłowe, aby pokazać, jak powstają produkty – od materiału podstawowego, produkcji i dystrybucji.

Jeśli nic nie przychodzi ci do głowy, możesz udostępnić coś, co każdy ma – szkice, notatki i wypełnione tablice lub tablice. Każda firma ma burzę mózgów, od Ciebie zależy zrobienie ładnego zdjęcia i przesłanie go na Instagram. Może się okazać, że najlepiej wypróbować różne typy postów, dopóki nie uderzysz w złoto tym, który zaangażuje odbiorców. 

4. Zwiększ zasięg dzięki # hashtagom

Użyj hashtagów, aby zwiększyć zasięg. Mogą być one specyficzne dla kampanii lub ogólne – ważne jest tylko, aby były trafne. Upewnij się również, że skonfigurowałeś hashtag swojej głównej firmy (#nazwa_bruku) i korzystasz z niego oszczędnie na Instagramie ( Twitter i LinkedIn też są dobre). Ułatwia to użytkownikom znajdowanie treści związanych z Tobą, a także z Twoim głównym kontem.

Najlepszą praktyką jest stosowanie od trzech do pięciu hashtagów, mimo że maksymalna liczba, którą możesz dodać, to 30 na post na Instagramie. Używaj własnych hashtagów specyficznych dla kampanii, a także bardziej popularnych hashtagów, aby zwiększyć wykrywalność swoich treści. Możesz spróbować swoich sił w obchodzeniu świąt z hashtagiem w mediach społecznościowych. Możesz zacząć od dodania hashtagów takich jak #instagood (używanych w ponad miliardie postów) lub #tbt (czwartek podsumowania) i nie zapomnij o tych branżowych. Jeśli jesteś w branży IT, hashtag #IT lub #tech wystarczy.

Pro wskazówka: dzięki funkcji „ Pierwszy komentarz” Sendible możesz zaplanować posty na Instagramie, tak aby zawierały wszystkie hashtagi, których chcesz użyć w sekcji komentarzy postu, bez odwracania uwagi od podpisu. ?

5. Współpracuj i @mentionuj innych

Instagram jest jednym z najsilniejszych kanałów mediów społecznościowych do wyróżniania współpracowników i dzielenia się historiami sukcesu klientów. Nawet jeśli oficjalnie nie współpracujesz z organizacją non-profit, możesz dawać na cele charytatywne lub zbierać fundusze kilka razy w roku. Wszystko jest dobre, o ile przyczyna jest zgodna z wartościami marki i misją. Weź pod uwagę, że nie wszyscy monitorują hashtagi w mediach społecznościowych, więc tagowanie konta jest zwykle lepszym wyborem, jeśli chcesz zostać zauważonym.

Inna technika polega na użyciu „wykrzykiwania”. Nieopłacany krzyk ma miejsce wtedy, gdy współpracujesz z inną marką, która ma mniej więcej taką samą liczbę obserwujących, jak Ty, aby promować się wśród odbiorców i oboje czerpiesz korzyści ze zwiększonej ekspozycji.

Płatne okrzyki są przeznaczone dla osób o większym budżecie, ponieważ są to głównie  kampanie wpływowe . Zazwyczaj wiąże się to z płaceniem za markę (lub osobę wpływową) o znacznie większej liczbie klientów w celu promowania produktu lub usługi. To świetny sposób na szybkie zdobycie dużej liczby nowych obserwujących, pod warunkiem, że stworzysz silne wezwanie do działania, a publiczność osoby wpływowej będzie prawdziwa.

6. Buduj oczekiwania i oferuj wyłączność

Dbanie o zainteresowanie klientów jest istotną częścią każdej skutecznej kampanii marketingowej. Nagradzaj swoich lojalnych obserwujących ekskluzywnymi treściami. Pozwól im być pierwszym, który dowie się o nowych produktach, usługach lub wydarzeniach. Twórz zwiastuny, które budują oczekiwania lub zaspokajają ciekawość nowych wydań, otworów biurowych lub sklepów. Ten rodzaj podglądu sprawia, że obserwujący na Instagramie czują się wyjątkowo i sprawiają, że wracają po więcej informacji poufnych.

7. Przeanalizuj swój sukces i wykorzystaj go

Bez cofania się i analizowania tego, co działało, a czego nie, marketing stał się grą w zgadywanie. Prawda jest taka, że możesz przeczytać wszystkie artykuły na świecie o najlepszych praktykach i czasach publikacji, ale dowiesz się, co działa dla twoich klientów poprzez testowanie i mierzenie wyników.

Narzędzia zarządzania mediami społecznościowymi mogą jednak pomóc. Możesz ich użyć nie tylko do planowania kampanii na Instagramie z wyprzedzeniem, ale także do analizy skuteczności mediów społecznościowych. Regularnie mierz liczbę obserwujących, zaangażowanie i liczbę kliknięć, aby udoskonalić i ulepszyć strategię. Nasze raporty w mediach społecznościowych mogą pomóc Ci śledzić swoje wyniki na Instagramie i wszystkich innych kluczowych sieciach społecznościowych.

Odkryj więcej wskazówek dotyczących Instagrama w naszym webinarium

Jeśli nadal zastanawiasz się, czy powinieneś zacząć na Instagramie, obejrzyj nasze seminarium internetowe. Podczas tej sesji rozmawiamy o tym, dlaczego Twoja firma wygra, będąc na Instagramie, ukrytych i przydatnych funkcjach Instagrama oraz, oczywiście, jak tworzyć strategie dla swojego kanału i działające kampanie.

Mamy nadzieję, że te wskazówki poprawią wydajność Twojego kanału i przyciągną nowych klientów. Daj nam znać, które z tych wskazówek były dla Ciebie najbardziej przydatne – chcielibyśmy również usłyszeć o innych taktykach, które Ci się przydały.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *